Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Mr Parker - Emily Grace

*半傻的人这首歌说的是,你不和我在一起,我就死给你看....

Mr Parker

Mr. Parker, I have to tell you.
帕克先生,我必须告诉你
I have loved you for so long,
我已爱你很久
and my heart is beating stronger, about to come and down.
我的心跳越来越厉害,上下起伏
And I don't think I can make it without you by my side.
没有你在我身边,我无法坚持下去
Stay with me, or I may die.
陪着我,不然我可能会死去

Now in the day ,but towards the evening
现在时刻,日已偏西
My mind turns to you.
我又想到了你
Light a candle, pull me closer, to dance a song or two.
点上蜡烛,拉我入怀,跳几支舞吧
Cause I don't think I can make it without you by my side.
因为没有你在我身边,我无法坚持下去
Stay with me, or I may die.
陪着我,不然我可能会死去

Mr. Parker, I must tell you.
帕克先生,我必须告诉你
I have loved you for so long.
我已爱你很久
My little heart is beating stronger, Spur this dreamer on
我小小的心跳动加剧,激励着我这幻想家
Oh I don't think I can make it.
噢我无法坚持下去
To you, that may be fine.
对于你,那可能没什么
Stay with me, or I may die.
陪着我,不然我可能会死去
or I may die.
不然我可能会死去

评论
热度 ( 7 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER