Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Toxic - CALLmeKAT

*一想起你在怀里浑身扭动如一条发烧的美人鱼 我就忍不住想要你......

*阿哈你在看我感觉像是猫一样的女子性感妖娆的爬上我的床头......

*好幽怨感觉环境一下子就变暧昧了......

*洁白的婚纱手拿着刀叉callmekat的感觉是我想上她, 布兰妮的感觉是我想被她上......

Toxic

Baby, can’t you see
宝贝,你听不到
I’m callin’
我的呼唤么
A guy like you
你这样的人
Should wear a warning
让我没有安全感
It’s dangerous
这很危险
I’m fallin’
我沉醉于此
There’s no escape
无处可逃
I can't hide
我不能再等待
I need a hit
我需要你
Baby, give me it
宝贝,给我吧
You’re dangerous
你好危险
I’m lovin’ it
我深爱于此
Too high
如此深刻
Can’t come down
无法平静
Losin’ my head
失去理智
Spinnin’ ’round and ’round
情绪无法平静
Do you feel me now?
你现在感觉到了么
With the taste of your lips
伴着你嘴唇的味道
I’m on a ride
我心情漂乎
You’re toxic
你是毒药
I’m slippin’ under
我渐渐臣服
With the taste of the poison paradise
我尝到了天堂的毒药
I’m addicted to you
我对你着迷
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
And I love what you do
我喜欢你所做的
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
And I love what you do you’re toxic
我喜欢你所做的 你这毒药
It’s gettin’ late
一切都迟了
To give you up
要放弃你
I took a sip
我尝一口
From my devil’s cup
从我的恶魔之杯
Slowly,
慢慢的
It’s taking over me
它颠覆了我
Too high
好嗨
Can’t come down
无法冷静
It’s in the air
躁动在酝酿
And it’s all around
无处不在
Can you feel me now?
你能感受到我么
With the taste of your lips
伴着你嘴唇的味道
I’m on a ride
我在漂浮
You’re toxic
你这毒药
I’m slippin’ under
我渐渐臣服
With the taste of the poison paradise
伴着天堂毒药的味道
I’m addicted to you
我对你着迷
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
With the taste of your lips
伴着你嘴唇的味道
Taste of you lips
嘴唇的味道
I’m on a ride
我在漂浮
I’m on a ride
我在漂浮
You’re toxic
你这毒药
You’re toxic
你这毒药
I’m slippin’ under (toxic)
我在漂浮(毒药)
With the taste of the poison paradise
伴着天堂毒药的味道
I’m addicted to you
我对你着迷
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
And I love what you do
我爱你所做的
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
And I love what you do And I love what you do
我爱你所做的,爱你所做的
And I love what you do
爱你所做的一切
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
And I love what you do
我爱你所做的一切
Don’t you know that you’re toxic?
你不知道你是毒药么
Intoxicate me now
我现在如痴如醉
With your lovin’ now
在你的爱里
I think I’m ready now
我想我准备好了
Intoxicate me now
我如痴如醉
With your lovin’ now
在你的爱里
I think I’m ready now
我想我准备好了

评论
热度 ( 12 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER