Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Constance - The One AM Radio

*如果说春天是暗恋的季节 那么夏天就是恋爱的季节 打起精神 迎接新的恋情吧q(≧▽≦q)

Constance

I climb up on the roof
我独自爬上屋顶
while you're still sleeping in our little bed
当你还在睡梦中的时候
to let out all the secrets
想要释放那些沉浸在我的大脑,
I've left steeping in my weary head.
令我疲惫不堪的秘密
Down below, it's just the dogs and the ghosts,
下面只有一些狗和鬼魂
scattering into the darkness when you get too close.
分散在黑暗之中,伴你左右
The halo of the neon signs
凝视着不远处霓虹灯的光晕
— from here, the words turn into nothing but colored lines.
所有华丽的话语都变得苍白无力
I'm so heavy with the weight of my love
我对你的爱愈发沉重
pressed up against my chest till it's all I can think of
想到你使我不得不紧紧地捂住胸口
I climb up on the roof
我独自爬上屋顶
while you're still sleeping in our little bed
当你还在睡梦中的时候
to let out all the secrets
想要释放那些沉浸在我的大脑,
I've left steeping in my weary head.
令我疲惫不堪的秘密
I speed the empty boulevard at night
疾行在夜间空荡荡的马路
on the cool metal frame of a mountain bike
踩着冰凉的山地自行车
I line the wheels up with the long yellow stripe
我在轮子上系了一根长长的黄色条纹
and close my eyes for a second
然后小闭一会眼睛
just to feel what it's like
去静静感受这一切
I've seen the edge of where this road has led
我总会骑到这条路的尽头
but I've always turned around to head home instead
才转身回到家来
I climb up on the roof
当我再次爬上屋顶
while you're still sleeping in our little bed
你还在睡梦之中
to let out all the secrets
就让我吐露所有的秘密
I've left steeping in my weary head.
终于如释重负

评论
热度 ( 9 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER