Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Now I Love Someone - Holly Throsby

*清风扑面 艳阳高照 天空中散漫着晶莹的水气 手拉着手的少男少女 向着有光的地方跑去 跑去......

Now I Love Someone

Old lock, old door
老旧的锁,老旧的门
Old yard, overgrown
老旧的院子里杂草丛生
I'm up, up and gone
我站起来,并且离开
So long, so long
那么长久那么长久的时光里
For now I love someone
直到现在我仍爱着那一个人
Our love is a song
我们的爱如一首歌
That we sing, that's been sung
我们唱,这么唱
By our parents and their parents
我们彼此的父母
They swear it and we swear it now
他们发誓,我们也发誓
Now we love someone
现在我们爱的是彼此
We both bellow "Hello!"
我们的呐喊着 你好
We both bellow "Hello"
我们的呐喊着 你好
I don't want "no", no "I guess so"s
“我不想听到‘不’或是‘也许吧’
just "yes"es or instead "so long, so long"
或者‘我很抱歉,但已经太迟了’。”
And you don't love no one
你不爱任何人
Because my wins are your wins
因为我胜利既是你胜利
In the sleet, in the spring
雨夹雪的鬼天气发生在春季
And your losses are my losses when you're opposite me only
当你我对立你的损失即是我的损失
Now we love somebody
现在我们爱着彼此
We both bellow "Hello!"
我们呐喊 你好
We both bellow "Hello! How are you? How are you? Hello!"
我们都说你好你好吗你好吗你好

评论
热度 ( 12 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER