Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Daylight - Ronan、Dew

*Leucanthemumvulgare想在你耳边轻喘......

Daylight

Be my daylight
请你照亮我吧
Would you find another place to hide
你会寻找新地点躲藏起来吗
You're the one alive
你是那样鲜活
So you'd better catch me when I'm flying high
在我飞得太高时请接住我吧
Be my daylight
请照亮我
Would you find another place to hide
你会寻找新地点躲藏起来吗
You're the one alive
你是那样鲜活
So you'd better catch me when I'm flying high
所以,在我飞得太高时请接住我吧
Thing's right~
这就对了
Dududududu~
嘟嘟嘟嘟嘟嘟~
Day...
一天一天……
Be my daylight~
做我的太阳
Be my daylight
照亮我的每一天
Be my daylight
成为我的生命之光吧
Would you find another place to hide
你会寻找新地点躲藏起来吗
You're the one alive
你是那样有活力
So you'd better catch me when I'm flying high
所以,在我飞得太高时请接住我吧
Be my daylight
做我的太阳
Would you find another place to hide
你会藏在别的地方打算躲着我吗
You're the one alive
你是那样有生气
So you'd better catch me when I'm flying high
所以,在我飞得太高时请接住我吧
Be my daylight
照亮我的每一天
Would you find another place to hide
你会藏在别的地方打算躲着我吗
You're the one alive
你是那样活泼
So you'd better catch me when I'm flying high
所以,在我飞得太高时请接住我吧
Be my daylight~
成为我的生命之光吧
Be my daylight~
做我的太阳吧

评论
热度 ( 1 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER