Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Kite Song - Rosie Thomas

*馒头葱葱卷“我坐在石头台阶上想你的时候,只有月亮经过。”

*NiteVisions估计我的膝盖一文不值,说多了我是狠不起来的,不像你。假如有天你飞走了。晚安。

Kite Song

Oh, tie me to the end of a kite
把我系到风筝的那一端
So I can go on, I can go on with my life
这样我才能继续,继续过着属于我自己的生活
Every marigold I pass below will be my guiding light
我经过的每一朵金盏花,将是指引我前进的道路
I just want to go away from here
我只是想离开这里

Oh, tie me to the end of a kite
把我系到风筝的那一端
So I can go on, I can go on with my life
这样我才能继续,继续过着属于我自己的生活
Every time the wind blows stronger,
每次当风吹拂着的时候
I will feel my spirit rise
我就会感觉得到,我的心在飞翔
I just want to go away from here
我只是想离开这里

Oh, tie me up tightly by your side
把我紧紧地绑在你身边
So I may go with you where ever you reside
这样我就能随你一起走遍天涯海角了
And anytime the road looks dimmer
每当道路变得暗淡时
I will be your guiding light
我将变成你的路灯
I just want to go away with you
我只是想与你一起同行
I just want to go away with you
我只是想与你一起同行啊

评论
热度 ( 6 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER