Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Stay - Alison Krauss

*789soaringBlue Grass,蓝草音乐,是乡村音乐的另一个分支,根源于爱尔兰、苏格兰和英国传统音乐。与主流的乡村音乐不同的是,演奏蓝草音乐时基本使用原声学乐器,比如:曼陀铃,原声吉他,班卓琴,小提琴,口琴等,几乎很少用到电声乐器,给听者一种很精致、纯正、原汁原味的享受。

*第二次陌生像细糖粒,缓缓溶于一滴水。

*iSrsrs听着听着摇着头笑起来了,摆动的幅度有点像植物大战僵尸里的向日葵,笑的也像。感觉再过一下头上就可以冒出一只小太阳。有人点我一点就可以收获一点阳光。这么幸福被僵尸吃掉了也不可惜。摇呀摇。

Stay

Where have you been,
你去了哪里
My long lost friend?
我久违的老朋友
It's good to see you again
很高兴再次见到你
Come and sit for a while
过来坐一会儿吧
I've missed your smile
我多么想念你的笑容
Today the past is goodbye
今天就和过去说再见
Time can't erase
时间不会冲淡
A lover's embrace
情人的拥抱
Can't you hear it calling?
你听到呼唤了吗
A new day dawning.
崭新的一天即将开始
You were longing to find.
正如你所寻找的那样
Love's taken you far
爱情曾从我心中
away from my heart
带走了你
And I've been here all alone.
我在这里独自一人
Have your eyes failed to find
你是否也未曾找到
What took you from mine,
你对我
A vision that's faded through time?
被时间冲淡的思念
But you sailed away,
你在一个美好的夏日
A fine summer's day,
扬帆起航
Cause you heard it calling,
因为你听到了它的呼唤
A new day dawning,
崭新的一天即将开始
You were longing to find.
正如你所寻找的那样
There is a way to make you stay.
只有一种让你留下的方法
Daring don't turn away
亲爱的请不要走开
Don't doubt your heart
不要怀疑你的心
And keep us apart
不要让我们分离
I'm right where you are
我就在你的身边
Stay
留下来吧
There is a way to make you stay.
只有一种让你留下的方法
Daring don't turn away.
亲爱的请不要走开
Don't doubt your heart
不要怀疑你的心
And keep us apart
不要让我们分离
I'm right where you are
我就在你的身边
Stay.
留下来吧

评论
热度 ( 3 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER