Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

They Say It's Wonderful - John Coltrane、Johnny Hartman

*渴望一场轰轰烈烈善始善终的终极之恋......

They Say It's Wonderful

They say that falling in love is wonderful
他们说,坠入爱河是美好的
So wonderful, so they say
太棒了,所以他们说

The thing that's known as romance is wonderful
这个叫做浪漫的东西是美好的
So wonderful, so they tell me
如此的美丽  他们是这么告诉我的

I can't recall who said it
我不记得是谁说的了
I know I never read it
我知道我从来没有读过
I only know they tell me that love is grand
我只知道他们告诉我,爱是伟大的
And

If there's a moon up above
如果上面有一个月亮
It's wonderful, wonderful
它是美妙的,美妙的
In every way, so they say
他们是那么说的  每一种方式



You leave your house one morning
你一天的早上离开你的屋子
And without any warning
然后没有任何的警告
You'll find yourself shouting that love is grand
你将会找到你自己的并喊着爱是伟大的
To hold your girl in your arms is wonderful, wonderful
和你的女友手挽手是完美的 完美的
In every way, So they say
他们是那么说的  在每一条路上

评论
热度 ( 18 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER