Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

You Are a Lover - The Unbending Trees

You Are a Lover

You are a lover from today
你身边充满了爱情的味道
Can you afford to dump a friend?
难道与你做朋友的机会都没有了么
Will you ignore me again?
你还会刻意忽视我的存在么
Will he always be there?
他真的会对你真心么
And now you are walking hand in hand
此刻你们拉着手在路上
Demonstrating something unreal
这是世界上最美的一幕
I know it feels good to depend
我知道爱是美妙的
Will he always be there?
他真的会对你真心么
It's not a shame, not a glory
对于你来说
Just a romantic day
这一天仅仅是浪漫的一天
Maybe you'll never be sorry
可能你绝不会想起我
I'm not always quite right
我并不能肯定这一点
You are a lover from today
你身边充满了爱情的味道
Can you afford to dump a friend?
难道与你做朋友的机会都没有了么
Will you ignore me again?
你还会刻意忽视我的存在么
Will he always be there?
他真的会对你真心么
And now from the corner of the street
在街角处
I see you kissing his face
我看到你吻了他的脸
Does he smell really sweet
他给你的感觉好么
Will he
他...
Will you
你...
I'm sad, aren't i
我的心真的碎了
You are a lover from today
你身边充满了爱情的味道
It's just a romantic day
这一天是浪漫的一天
I will dream of you tonight
我今晚会梦到你
And it all will happen to me...
这个梦将一直陪伴着我


评论
热度 ( 1 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER