Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Love Will Keep Us Alive - The Eagles

*Cassie_333你开着新时代的路虎行驶在美国的乡间小路上,我坐在你身后,想象着你是一个怎样神奇的存在。

*沙维治阳光灿烂,两目相对,都在傻笑。

Love Will Keep Us Alive

I was standing
我孤单地站在
All alone against the world outside
世界的外头
You were searching
你在寻找
For a place to hide
你在寻找藏身之所
Lost and lonely
寂寞又迷茫
Now you've given me the will to survive
此刻你让我有了生存的愿望
When we're hungry
当我们饥饿的时候
love will keep us alive
是爱让我们存活
Don't you worry
不要担心
Sometimes you've just gotta let it ride
有些时候就随它去吧
The world is changing
你眼前的世界
Right before your eyes
瞬息万变
Now I've found you
现在我找到了你
There's no more emptiness inside
内心不再空虚
When we're hungry
当我们饥饿的时候
love will keep us alive
是爱让我们存活
I would die for you
我愿为你而死
Climb the highest mountain
刀山火海
Baby, there's nothing I wouldn't do
无所不为
Now I've found you
现在我找到了你
There's no more emptiness inside
内心不再空虚
When we're hungry
当我们饥饿的时候
love will keep us alive
是爱让我们存活
I would die for you
我愿为你而死
Climb the highest mountain
刀山火海
Baby, there's nothing I wouldn't do
无所不为
I was standing
我孤单地站在
All alone against the world outside
世界的外头
You were searching
你在寻找
For a place to hide
藏身之所
Lost and lonely
寂寞又迷茫
Now you've given me the will to survive
此刻你让我有了生存的愿望
When we're hungry
当我们饥饿的时候
love will keep us alive
是爱让我们存活
When we're hungry
当我们饥饿的时候
love will keep us alive
是爱让我们存活
When we're hungry
当我们饥饿的时候
love will keep us alive
是爱让我们存活

评论
热度 ( 14 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER