Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Heart Of Stone - Peter Green

*受虐向施虐的控诉 贝司 口琴 大烟嗓 老男人 小女人 光怪陆离 生活被搅拌 千种滋味 万种无奈 合成一种 不可救药......

Heart Of Stone

You put the salt in my water
你处处为难我
But you put sugar in my soul
却使你的甜蜜充斥着我的灵魂
I can't fight you no more
我再也无法抵抗你的魅力
You're making me feel alone
即使你使我感到孤独可悲
I try to give you silver
我想给你我所有的光芒
But you only take gold
你却奢求更多
You're the cream in my coffee
但你就像咖啡里乳酪一样甜蜜
and the light in my day
你让我的生活光芒万丈
You give me something to live for
你是我此生的精神依靠
and then you take it away
现在却离我而去
I try to give you some love
我试着用爱挽留你
but you turn it away
却被你拒之门外
You've got a heart of stone
你已是铁石心肠
You've got a heart of stone
不会动摇
You're going to end up alone
你将亲手结束这一切
You've got a heart of stone
不听规劝
Woman, you can be so mean
女人啊你真的可以如此狠心
I keep telling myself
我不断地告诉自己
what a fool I've been
我以前是那么的傻,如此沉迷于你
I want to leave you alone
现在我愿意离开你
with your heart of stone
离开你冰冻的心
I give you all my money
我曾为你倾其所有
and you throw it around
却不能使你心动
But when I call you up
我曾想方设法联系你
you're nowhere to be found
你却已不知去向

You've got a heart of stone
你的心
You've got a heart of stone
真是如同石头一样冰冷无情
You're going to end up alone
你用它终结一切
You've got a heart of stone
你真是铁石心肠
You've got a heart of stone
你真是铁石心肠
You've got a heart of stone
你真的如此无情
You've got a heart of stone
如此冰冷

You've got a heart of stone
你真是铁石心肠
You've got a heart of stone
你真是铁石心肠
You've got a heart of stone
如此无情
You've got a heart of stone
如此冰冷
You've got a heart of stone
你真是铁石心肠
You've got a heart of stone
你真是铁石心肠
You've got a heart of stone
你已是铁石心肠,无法挽回


评论 ( 2 )
热度 ( 6 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER