Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Cruisin - Sioen

*郭十六想穿条优雅性感的长裙,化一个你喜欢的妆,倒上两杯红酒,关掉所有灯,打开我会发光的音响,播放我收藏的音乐,和你跳一支浪漫的舞,然后醉倒在你的余生里。

*TiAmo_徐大宝莱蒙托夫有首诗这样写:一只船孤独的航行在海上,它既不寻求幸福,也不逃避幸福,它只是向前航行,底下是沉静碧蓝的大海,而头顶是金色的太阳。

Cruisin

Staring bright through the window
凝视着玻璃窗外的亮光
You're bending over to me
你转过身来
A sentimental forsaken
一个伤感的被抛弃者
You're trying hard yet to comfort
你依然试着安慰我
But you're waving me goodbye
却是挥手道别
A sentimental forsaken
一个伤感的被抛弃者
You're looking around you are hasted
你只匆忙随便看看
You're supervising my chief
却已经主宰了我的一切
My heart is tikking, let it on
我已经不能自拔,随它吧
Looks like you're dying to say
仿佛你要对我说
But now you turn your head away
但是现在你转过头
Get out and leave me, let it on
离开把我丢下,随它吧
But when it's going to be ok
但何时会好起来呢
I'm cruisin' on a train
我游弋在火车上
I've got to fear no holiday
我不再害怕假日
Fear is where I'm in
害怕的是不知身处何处
You're staring bright through the window
你凝视着窗外的亮光
you're moving closer to me
一步一步靠近我
A sentimental forsaken
一个伤感的被抛弃者
You're trying hard yet to comfort
你依然试着安慰我
But now you're waving me goodbye
却是挥手道别
Get out and leave me, let it on
离开把我独自丢下,随它吧
But when it's going to be ok
但何时会好起来呢
I'm cruisin' on a train
我游弋在火车上
I've got to fear no holiday
我不再害怕假日
Fear is where I'm in.
害怕的是不知身处何处

评论
热度 ( 18 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER