Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Cry On My Shoulder - Deutschland sucht den Superstar、Various Artists

*fox_qing今天下班有点晚,可地铁还是那么挤,在车尾无意看到一个满脸泪水的姑娘,她没有表情没有声音,但是眼泪一直在流,很想给她一个拥抱,我知道在这繁盛生命里的孤独,望你开心。--致陌生姑娘

*xhsjc我可以理解为:论一个高级备胎的自我修养嘛

*杨姑娘儿跟前男友分手的那晚,我躲在路边路,当时广州三度。 我哭的撕心裂肺。 旁边的保安一直站在我旁边,说了一句回家吧姑娘。 看见我不说话就一直站在我旁边。三个男生拿着一包纸巾叫我不哭了,就走了。 谢谢你们陌生人。愿你们一世都安好。

*沉寂的木乃伊再见,孜然一身

Cry On My Shoulder

If the hero never comes to you
如果你的真命天子仍未来到
If you need someone you're feeling blue
如果你情绪低落需要有人陪伴
If you're away from love and you're alone
如果你离爱遥远,孑然一人
If you call your friends and nobody's home
如果你打电话给朋友却没有一人在家
You can run away but you can't hide
你可以逃开却不可以隐藏
Through a storm and through a lonely night
经历了风暴忍受了孤独
Then I show you there's a destiny
我会告诉你一个注定的事实
The best things in life
一生中最美的事
They're free
都是免费的
But if you wanna cry
如果你想哭
Cry on my shoulder
靠着我的肩膀
If you need someone who cares for you
如果你需要关怀你的人
If you're feeling sad your heart gets colder
如果你感到悲伤的心渐渐变冷
Yes I show you what real love can do
我会让你知道真爱的力量
If your sky is grey oh let me know
如果你的天空灰暗 请让我知道
There's a place in heaven where we'll go
天堂总有一块我们要投奔的乐土
If heaven is a million years away
如果天堂离我们有百万年远
Oh just call me and I make your day
只要来个电话让我与你相约
When the nights are getting cold and blue
当夜变冷变深
When the days are getting hard for you
当日子变得艰难
I will always stay here by your side
我会一直陪在你身边
I promise you I'll never hide
我向你承诺,我不会躲藏
But if you wanna cry
如果你想哭
Cry on my shoulder
靠着我的肩膀
If you need someone who cares for you
如果你需要关怀你的人
If you're feeling sad your heart gets colder
如果你感到悲伤的心渐渐变冷
Yes I show you what real love can do
我会让你知道真爱的力量
But if you wanna cry
如果你想哭
Cry on my shoulder
靠着我的肩膀
If you need someone who cares for you
如果你需要关怀你的人
If you're feeling sad your heart gets colder
如果你感到悲伤的心渐渐变冷
Yes I show you what real love can do
我会让你知道真爱的力量
What real love can do
真爱的力量
What real love can do
真爱的力量
What love can do
真爱的力量
What love can do
真爱的力量
love can do
真爱的力量

评论
热度 ( 9 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER