Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Conversations With Stars - Brightwood

*爵士音乐电台去见你想见的人吧。趁阳光正好,趁微风不噪,趁繁花还未开至荼蘼,趁现在还年轻,还可以走很长很长的路,还能诉说很深很深的思念,趁世界还不那么拥挤,趁飞机还没有起飞,趁现在自己的双手还能拥抱彼此,趁我们还有呼吸。

Conversations With Stars

My love,I'll wait for you
我的挚爱,我会一直等你
Will you wait for me?
那么你呢
Mmm-mmm-mmm
嗯~

For now,I'll make believe
如今我相信
I'm a knight, riding to your castle
我是一个骑士,正骑往你的城堡
Mmm-mmm-mmm
嗯~
I'm almost there
我即将抵达

I went to a hillside
我去往高高的山岗
Laid down with the stars
躺下来看看星星
I heard a cricket's love song
我听到蟋蟀哼着情歌
But nothing of you
只是无你为伴
Laid awake countless nights thinking
无数个未眠夜晚我躺下沉思
What you might be like
你也许会喜欢
Out of an ocean of faces
笑逐颜开的脸庞
Have I met your eyes?
我曾与你双眸相望过吗

My love ,I'll wait for you
我的挚爱,我会一直等你
Will you come for me?
那么你呢
Mmm-mmm-mmm
嗯~

I know a place for us
我知道有一个属于我和你的地方
Where the silvery moon meets the meadow
那里月亮的银辉照耀葱郁的草地
Mmm-mmm-mmm
嗯~
You'll find me there
你会在那里找到我

I went to a hillside(I went through the meadow)
我去往高高的山岗(穿过那片草地)
Laid down with the stars(Alone in my head)
躺下来看看星星(孤寂萦绕脑海)
I heard a cricket's love song(In my heart a melody)
我听到蟋蟀哼着情歌(心之旋律)
But nothing of you(Longing to sing)
只是无你为伴(祈望吟唱)
Laid awake countless nights thinking(I spent my life dreaming)
无数个未眠夜晚我躺下沉思(浮生若梦)
What you might be like(What you might be like)
你大概喜欢什么样的人(你会喜欢什么样的人)
Out of an ocean of faces(When I woke up)
一个与众不同的脸庞(我逐渐苏醒)
I met your eyes(I met your eyes)
与你双眸相望(与你双眸相望)

评论
热度 ( 23 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER