Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Cheek to Cheek - Tony O'Malley

*贴面快步舞 跳起来o(^▽^)o

Cheek to Cheek

Heaven, I'm in Heaven,
天堂~我是在天堂吗~
And my heart beats so that I can hardly speak;
心跳加速~根本无法开口形容此时的心情~
And I seem to find the happiness I seek
终于我找到了属于自己的欢愉~
When we're out together dancing, cheek to cheek.
我们相拥着跳舞~脸庞如此接近~
Heaven, I'm in Heaven,
天堂~我是在天堂吗~
And the cares that hang around me thro' the week
那些琐事已经烦了我一个星期~
Seem to vanish like a gambler's lucky streak
但它们忽然消失~就像我打赌时从未有过的运气~
When we're out together dancing, cheek to cheek.
我们相拥着跳舞~脸庞如此接近~
Oh! I love to climb a mountain,
噢~我已经迫不及待要登上那座山~
And to reach the highest peak,
还要爬到最高的山顶~
But it doesn't thrill me half as much
但是这些都是小事~
As dancing cheek to cheek.
不及我们相拥跳舞的万分之一~
Oh! I love to go out fishing
噢~我已经迫不及待要去钓鱼~
In a river or a creek,
随便是小河还是小溪~
But I don't enjoy it half as much
但是它给我的快乐~
As dancing cheek to cheek.
不及我们相拥跳舞的万分之一~
Dance with me
我们继续跳下去吧~
I want my arm about you;
我想紧紧拥你在怀里~
The charm about you
你美丽的身姿~
Will carry me thro' to Heaven
让我如在天堂~
I'm in Heaven,
不,我已经在天堂了~
and my heart beats so that I can hardly speak;
心跳加速~根本无法开口形容此时的心情~
And I seem to find the happiness I seek
终于我找到了属于自己的欢愉~
When we're out together dancing cheek to cheek
我们相拥着跳舞~脸庞如此接近~
Come on and Dance with me, i want my arms about you
我们继续跳下去吧~我想紧紧拥你在怀里~
That charm about you
你美丽的身姿~
Will carry me through
让我如在天堂~
Right up to Heaven, I'm in Heaven
不,我已经在天堂了~
And the cares that hung around me through the week
那些事情已经烦了我一个星期~
Seem to vanish like a gambler's lucky streak
但它们忽然消失~就像我打赌时从未有过的运气~
When we're out together dancing
我们相拥着跳舞~
Out together dancing
相拥着跳舞~
When we're out together dancing
我们相拥着跳舞~
Cheek to cheek
脸庞如此接近
Oh, yeah!
噢,我爱你~

评论
热度 ( 2 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER