Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

I Miss You - Czarina

*只有在失去(Miss)的时候 才会最想念(Miss)......

*偕年

每个人心中都有个忘不掉的人
你总会在无聊的时候想想
在一个人吃饭的时候想想
走在夜晚的大街时想想
听着歌想想
后来你渐渐发现
这个人不管在不在你的身边
都不会去改变你的生活
你依然会吃 会睡 会玩
你也要谈朋友
这时候你就会明白
有的人你这辈子也忘不掉
但是却不会影响你的生活

I Miss You

the photos on my wall remind me
墙上的照片提醒我
that you were once real
你曾经存在过
the pictures in my head are replay
这些照片不停在我的心中回放
weren't allow my heart to hear
让我的心不能再去感受其他的美好
all the emptiness i feel without you in mylife
我的生命中没有了你,其他的一切变成了虚无
it's so hard to say goodbye
再见怎么也说不出口
when i keep asking why
我一直问为什么
why
为什么?
where did you go
你去了哪里
why were you taken from me
你为什么要离开我
i'm still waiting for you
我一直在等你
to show signs of your guilty
等你告诉我你的内疚
i look up at the sky in prayer
我想对着天祈祷
as though you might appear
祈祷你再次出现
come by to me my dear
回到我身边吧亲爱的
I miss you
我想你
could hold you once more
我多想再一次的拥有你
forever it will last
直到永远
and spend another day beside you
一整天都和你在一起
not allowing time to past
多想让时间就停在那一刻
every memory we shared
我们在一起的每个片段
will not fade away
永远都不会消散
in my heart you always be
在我心中你一直都在
not too far away
从未走远
away
从未走远
where did you go
你去了哪里
why were you taken from me
你为什么要离开我
i'm still waiting for you
我一直在等你
to show your signs of your guilty
等你告诉我你的内疚
i look up at the sky in prayer
我想对着天祈祷
as though you might appear
祈祷你再次出现
come by to me my dear
回到我身边吧我亲爱的
I miss you
我想你
I miss you
我想你
I miss you
我真的好想你
Everywhere I go
无论我去到了哪里
I miss you
我都想你
I miss you
我好想你
I'm minded of you
我想的都是你
I miss you
我想你
I miss you
我好想你
though Keeps on coming back
想你回到我身边
I miss you
I miss you
I miss you
I miss you
Back to me
回到我身边吧
where did you go
你去了哪里
why were you taken from me
为什么要离开我
i'm still waiting for you
我一直在等你
to show signs of your guilty
等你告诉我你的内疚
i look up at the sky in prayer
我想对天祈祷
as though you might appear
祈祷你能再次出现
come by to me my dear
回到我身边吧亲爱的
I miss you
我想你
come by to me my dear
回到我身边吧亲爱的
I miss you
我想你
come by to me my dear
回到我身边吧亲爱的
I miss you
我真的好想你

评论
热度 ( 5 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER