Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Beautiful In White (Demo) - Westlife

*一束冬阳若有一天,我能携你手,一同走过亲友的目光与白色地毯,那天阳光明媚,又适逢风来,这首歌的副歌起时彩带在你我头上炸开,走到台前转过身来,全世界的美好,会在眼前。我会对面前最美好的世界宣布:“You are my dream!”

*蓝珺儿有没有人跟我一样,孤独得跟狗一样,却开始挑选婚礼的歌......

*蓝o瑟你白纱无华,却美过万千人家。

Beautiful In White (Demo)

Not sure if you know this
不确定你是否知道
But when we first met
但当我们第一次见面时
I got so nervous I couldn't speak
我紧张得说不出话
In that very moment
在那个特别的时刻
I found the one and
我找到了我的唯一
My life had found this missing piece
找到了我生活中缺失的一部分

So as long as I live I love you
故此,我对你的爱至死不渝
Will have and hold you
我会拥有你珍惜你
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
And from now to my very last breath
而从如今直到我生命的尽头
This day I'll cherish
我都会珍视这一天
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
Tonight
就在今夜

What we have is timeless
我们拥有永恒
My love is endless
我对你的爱永不穷尽
And with this scream I
我要高声
Say to the world
告诉全世界
You're my every reason you're all that I believe in
你是我所有的可能,你是我所有的信仰
With all my heart I mean every word
我会用心实现我的每句诺言

So as long as I live I love you
故此,我对你的爱至死不渝
Will have and hold you
我会拥有你珍惜你
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
And from now to my very last breath
而从如今直到我生命的尽头
This day I'll cherish
我都会珍视这一天
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
Tonight
就在今夜

oooh oh
噢 噢
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人

Na na na na
Na na na na

So beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
Tonight
就在今夜

And if our daughter is what our future holds
如果我们在未来会有一个女儿
I hope she has your eyes
我衷心希望她能拥有你的双眸
Finds love like you and I did
像你我一样能找到真爱
Yeah, if she falls in love ,I will let her go
我会放手让她去找到真爱
I'll walk her down the aisle
我会挽着她一同走过那条通道
She looks so beautiful in white
穿上白色婚纱的她也如此美丽动人

You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人

So as long as I live I love you
故此,我对你的爱至死不渝
Will have and hold you
我会拥有你珍惜你
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
And from now to my very last breath
而从如今直到我生命的尽头
This day I'll cherish
我都会珍视这一天
You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
Tonight
就在今夜

You look so beautiful in white
穿上白色婚纱的你如此美丽动人
Tonight
就在今夜


评论
热度 ( 19 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER