Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

90 - Pompeya

*半夏半暖半倾城丨前奏跪前奏跪,前奏跪完开口跪,开口跪开口跪,开口跪完高潮跪,高潮跪高潮跪,高潮跪完结尾跪,结尾跪结尾跪,结尾跪完整首跪

*一矢半角那年暗恋的女生对我一笑,我就感觉整个世界都是我的,后来发现她对每个人都爱笑,那时我才明白,她是海洋

90

Oh~~~Oh~~~Oh~~~
喔~
Oh~~~Oh~~~Oh~~~
喔~

When the love is too low and you want it back
当爱情过于廉价  你想离开我
With rose in a hand, doubt in the heart
携着手里的玫瑰  在心里质疑
My wheels on a tow and i go alone
我的车抛锚了  我要只身离开
Baby,you should know without you i'm gone
宝贝  你知道没有你我一定会走
Put the lights on
灯光打开
This is my home
这是我的家
Place, where i own
属于我的家
Memories of you, dear
脑子全都是你  亲爱的
Haunting your eyes
你的双眸在我脑海中  挥之不去
Closed in desquise
卸下你的伪装
I'm mesmorised
我被你迷惑了
Memories of you, dear
脑子全都是你  亲爱的
I saw moon is a human invader
我看到人类入侵月球
And it power grew wider
他们变得更加强大
So we both must be a little wiser
我们俩一定是智者
To doing something to quite her
为了安抚她我们做了一些事

Put the lights on
灯光打开
This is my home
这是我的家
Place, where i own
属于我的家
Memories of you, dear
脑子全都是你  亲爱的
Haunting your eyes
你的双眸在我脑海中  挥之不去
Closed in desquise
卸下你的伪装
I'm mesmorised
我被你迷惑了
Memories of you, dear
脑子全都是你  亲爱的

Put the lights on
灯光打开
This is my home
这是我的家
Place, where I own
属于我的家
Memories of you, dear
脑子全都是你  亲爱的
Haunting your eyes
你的双眸在我脑海中  挥之不去
Closed in desquise
卸下你的伪装
I'm mesmorised
我被你迷惑了
Memories of you, dear
脑子全都是你  亲爱的

Oh~~~Oh~~~Oh~~~
喔~
Oh~~~Oh~~~Oh~~~
喔~
Oh~~~Oh~~~Oh~~~
喔~
Oh~~~Oh~~~Oh~~~
喔~

评论
热度 ( 8 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER