Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Fall Again - Kenny G、Robin Thicke

Fall Again

Feels like a fire
像一团炽热的火
That burns in my heart
在我心底熊熊燃烧
Every single moment that we spend apart
在我们离别的每一时刻
I need you around
我需要你陪伴左右
For every day to start
从每一天的开始
I haven't left you alone
我不再让你孤单
Something about you, staring in your eyes
那些关于你的心事,都沉淀在你的眼眸中
Everything I looking for I seem to find
我似乎可以找到我要寻找的一切
All this time away
所有过去的时光
Is killing me inside
正使我悲苦至极
I need your love in my life
我需要你不倦的爱赋予我新的生命
I wanna spend time till it ends
我愿与你一起 直到天荒地老
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱
Like we did when we first met
就如我们的初次相逢便一见倾心
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱
We fought in a battle, but nobody won
我们因爱作战 终至两败俱伤
Left ourselves a mountain to be overcome
现在我们要征服这座高山
You can't turn away,
你不会漠视不顾
The past is said and done
因为过去已成事实
I need us to carry on
我需要我们继续坚持下去
I wanna spend time till it ends
我愿与你一起 直到天荒地老
I wanna fall with you again
我愿与你重堕爱河
Like we did when we first met
就如我们初次相逢便一见倾心
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱
You'll try everything
你尝试去做
You never thought of before
所有你未曾想过的事
When you live, when you love,
当你活着 当你相爱
When you give, when you run
当你付出 当你逃避
You can always give up some more
你总可以放弃更多
Baby nothing means anything
宝贝,没有什么代表着一切
Unless you're here to share with me
除非你愿与我同享
I can breathe, I can live
我可以呼吸 我可以生存
I can die,I can sleep
我可以逝去 我可以沉眠
Cause you are always there in my dreams
因为你始终让我魂牵梦萦
I wanna spend time till it ends
我愿与你一起直到天荒地老
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱
Like we did when we first met
就如我们初次相逢便一见倾心
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱
I wanna spend time till it ends
我愿与你一起直到天荒地老
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱
Like we did when we first met
就如我们初次相逢 便一见倾心
I wanna fall with you again
我愿与你再次相爱


评论 ( 2 )
热度 ( 5 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER