Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

There Is Love - Chasen

*不疯魔_不成活丶:很多人都把自己向往而得不到的境界称作“幸福”,却总是忽略眼前的幸福。

*酌恩:我们都会变成更好的人,希望多年后成为你喜欢的模样,祝愿你的生命如花儿一般灿烂。

There Is Love

You're looking through
你的目光穿过
the fire that burns
那燃烧的烈火
What's on your mind
什么在你脑海闪烁
I can tell it hurts
我知道那是伤和痛
Tears don't fall
眼泪请不要坠落
if nothing is wrong
因为一切没有错
So come close
靠近我
Tonight is still young
今夜依旧年轻矍铄
Ooh' there is love for you
哦 这是给你的爱
There is love for you in my arms
这爱就在我的怀中
Ooh' you are everything
哦 你是我的所有
Everything that I'm living for
支撑我活着的理由
And don't be afraid
别再颤抖
to tell me what's on your heart
告诉我你内心欢喜或难过
Ooh' there is love for you
哦 这是给你的爱
here in my arms
就在我怀中
Pictures they paint
他们绘出的画卷
The memories of my home
是我家的温柔
Even in a crowd without you I am alone
即便在人群中行走 没有你 我也是孤独落寞
God I know you made an angel for me
上天啊 你赐一个天使予我
Somewhere close that's my destiny
冥冥中 与我的宿命吻合
Ooh' there is love for you
哦 这是给你的爱
There is love for you in my arms
这爱就在我的怀中
Ooh' you are everything
哦 你是我的所有
Everything that I'm living for
支撑我活着的理由
And don't be afraid
别再颤抖
to tell me what's on your heart
告诉你内心欢喜或难过
Ooh' there is love for you
哦 这是给你的爱
here in my arms
就在我怀中
Come close hear my breath breathing
靠近我 感受我呼吸汹涌
Whispering the words I love you
同你耳语我的情意浓浓
Come close see your future
靠近我 展望将来的长路
And know that there is hope
我知道希望就在不远处
and there is love for you
这是给你的爱
Ooh' there is love for you
哦 这是给你的爱
There is love for you in my arms
这爱就在我的怀中
Ooh' you are everything
哦 你是我的所有
Everything that I'm living for
支撑我活着的理由
And don't be afraid
别再颤抖
to tell me what's on your heart
告诉你内心欢喜或难过
Ooh' there is love for you
哦 这是给你的爱
here in my arms...
在我的怀中
here in my arms...
在我的怀中
There is love...
这份爱
in my arms...
就在我的怀中

评论
热度 ( 11 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER