Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

Oceans Deep - Sons Of Day

*yesteryou这首歌曲讲述了一个男人在与恋人分手后,在痛苦与失落之际仍然愿意以自己最大的力量去帮助女友成就她的幸福和梦想。也许这就是伟大的男人应该有的爱,这种爱超越了占有欲,超越了世俗的对爱的狭隘解读。聆听到 一种相当强烈的男人气概就会击溃你的心里防线,当情深似海时,一切温柔都会为对的人保留。

*犀牛小姐-yinggg我爱你,如鲸向海,如鸟投林 。不可避免,退无可退 。

Oceans Deep

Even though the world I'm in
即使我所生活的世界
The perfect pitch this way appears
以怎样完美的状态呈现
The greatest pressures of my sin don't disappear
那沉重的伤感始终挥之不去
Although alive and without much
或许我这一生拥有的不多
The wishing, well I wished for you
但却为你至深的祝愿
Then I look to see myself within it all
然后尽我的全力去帮你一一实现
My oceans deep my rivers wide
我对你的爱像海洋一样深 像江河一样广
The strangers weep at pleasures side
身旁的人们都为幸福喜悦而泣
Oh why do I not see the only one unseen
可为什麼我却始终看不见我唯一想见的人
I'm lost without it seems so true
失去你的爱已成现实
You left from here from me to you
你从这里离开了我
Well my heart is broken
那麼好吧 我的心碎了
I'm trying can't you see, can't you see
但我仍然还在努力 难道你看不到吗 你看不到吗
My oceans deep my rivers wide
我对你的爱像海洋一样深 像江河一样广
The strangers weep at pleasures side
身旁的人们都为幸福喜悦而泣
Oh why do I not see the only one unseen
可为什麼我却始终看不见我唯一想见的人
My oceans deep my rivers wide
我对你的爱像海洋一样深 像江河一样广
The strangers weep at pleasures side
身旁的人们都为幸福喜悦而泣
Oh why do I not see the only one unseen
可为什麼我却始终看不见我唯一想见的人
My oceans deep my rivers wide
我对你的爱像海洋一样深 像江河一样广
The strangers weep at pleasures side
身旁的人们都为幸福喜悦而泣
Oh why do I not see the only one unseen
可为什麼我却始终看不见我唯一想见的人
My oceans deep my rivers wide
我对你的爱像海洋一样深 像江河一样广
The strangers weep at pleasures side
身旁的人们都为幸福喜悦而泣
Oh why do I not see the only one unseen
可为什麼我却始终看不见我唯一想见的人

评论
热度 ( 34 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER