Sailorsheavenmusic

Listen Pure Music.

If You Want Me - Glen Hansard、Markéta Irglová

*栗子栗子树《Once》男主在人生最低落的时期女友离开了他,却遇见了女主,女主带他走出沉迷找回自信实现理想,他对她说要去把前女友追回来,她苦笑但鼓励他,慢慢他发现他喜欢上她,她告诉他她已结婚有孩子了只是丈夫在远方,他问她你爱他吗?她用捷克语回答我爱的是你(noor-oh-tebbe),可他听不懂。

If You Want Me

Are you really here
你真的在这里吗
or am I dreaming
亦或是我在做梦
I can’t tell dreams from truth
我已经无法分清梦境和现实
For it’s been so long
因为我们真的
since I have seen you
已经有很久没见
I can hardly remember you face anymore
我已很难忆起你的容颜
When I get really lonely
当我孤独倍至时
and the distance causes only silence
远远的别离也只有沉默以对
I think of you smiling
我想念你的微笑
with pride in your eyes a lover that sighs
和你那骄傲的眼神和对爱情的悲叹

If you want me
如果你想要我
satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
satisfy me
就满足我

Are you really sure
你真的确信
that you'd believe me
你相信我吗
When others say I lie
即使我被千人所指
I wonder if you could
我想知道你是否
ever despise me
曾轻视我
When you know I really try
当你知道我有多努力时
To be a better one
成为一个更好的人
to satisfy you
来满足你
for you're everything to me
因为你是我的全部
And I do
我会做
what you ask me
你要求我的
If you let me be free
如果你给我自由

If you want me
如果你想要我
satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
satisfy me
就满足我

If you want me
如果你想要我
satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
satisfy me
就满足我……

评论
热度 ( 32 )

© Sailorsheavenmusic | Powered by LOFTER